جستجو کردن
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
logo
دکتر آذرپیگان جراح چاقی

دکتر سید علیرضا آذرپیکان

تماس مستقیم با دکتر: 09120571335

فلوشیپ فوق تخصصی جراحی چاقی از دانشگاه تهران، لاپاراسکوپی پیشرفته و جراحی سرطان

پزشک عمل پلیسه معده

معرفی بهترین پزشک متخصص جراحی پلیسه معده در تهران | دکتر آذرپیکان

پزشک متخصص پلیسه معده، یکی از مهم ترین شروط تجربه درمان چاقی با عمل پلیسکاسیون است. عمل پلیسه معده یکی از روش‌های جراحی چاقی است که برای افرادی که نتوانستند، با ورزش و رژیم‌های متعدد، وزن خود را کاهش دهند، مناسب است. این روش کم تهاجمی‌ترین روش جراحی چاقی، محسوب می‌شود که باید توسط دکتر عمل پلیسه معده انجام شود. حساسیت انجام این عمل بالا است، پس باید در انتخاب پزشک عمل پلیسه معده، نهایت دقت خود را به کار بگیرید. اگر قصد رسیدن به تناسب اندام با این روش را دارید، با ما همراه باشید تا بهترین پزشک پلیکاسیون معده را به شما معرفی کرده و اطلاعاتی در مورد چگونگی انجام این عمل، دریافت کنید.

 

5 پزشک عمل پلیکاسیون معده در تهران

برخی از افراد ممکن است به دلیل اطلاعات کم، در مورد عمل پلیسه معده به سراغ پزشک عمومی برای انجام آن بروند؛ اما توجه داشته باشید که انجام این عمل ریزه کاری زیادی داشته و توسط پزشک متخصص و باتجربه باید انجام شود. 5 پزشک برتر عمل پلیکاسیون معده در تهران عبارت‌اند از:

دکتر علیرضا آذر پیکان

دکتر علیرضا آذر پیکان فوق تخصص جراحی چاقی و دارای مدرک فلوشیپ فوق تخصصی لاپاراسکوپی پیشرفته، از دانشگاه تهران و اروپا هستند. ایشان از پزشکان حاذق و با سابقه، در جراحی‌های لاغری با سابقه بیش از 3000 عمل موفق در این زمینه می‌باشند. دکتر آذر پیکان علاوه بر داشتن مراجعین زیاد، از رضایتمندی بیماران در سطح بالایی برخوردارند، زیرا برای معاینه و بررسی وضعیت بیماران وقت کافی اختصاص می‌دهند. دکتر آذرپیکان باتجربه از دستگاه‌های پیشرفته و مطابق با متریال‌های استاندارد جهانی، برای انجام جراحی‌های لاغری استفاده نموده و همواره بیماران را در جریان کلیه امور و دستورالعمل‌های قبل و بعد عمل جراحی و همچنین عوارض احتمالی آن قرار می‌دهند. دسترسی به این دکتر عمل پلیسه معده و نوبت دهی برای بیماران از روش‌های زیادی صورت می‌گیرد و سخت نیست؛ همچنین هزینه‌های عمل جراحی برای ایشان معقول و مناسب در نظر گرفته شده است.

دکتر محمد تقی رضایی

دکتر محمد تقی رضایی متخصص جراحی چاقی با سال‌ها سابقه در زمینه جراحی‌های چاقی و زیبایی، می‌تواند انتخابی برای انجام عمل جراحی چاقی پلیسه معده باشد.

دکتر مجتبی هاشم زاده

دکتر مجتبی هاشم زاده با سال‌ها سابقه در انجام عمل‌های موفقیت آمیز عمل پلیسه معده و سایر تکنیک‌های جراحی چاقی از نظر کاربران یکی از 5 پزشک برای عمل پلیسه معده شناخته می شوند.

دکتر پیمان علی بیگی

دکتر پیمان علی بیگی از تخصص، تجربه و سطح علمی بالایی برای انجام جراحی‌های چاقی برخوردارند.

مقاله پیشنهادی:  خطرات و عوارض عمل های لاغری

دکتر محمد جواد باقری

دکتر محمد جواد باقری را به‌خاطر داشتن فلوشیپ و فوق تخصص پلیسه معده و لاپاراسکوپی و سابقه عمل های موفق می تواند یکی از گزینه های شما برای جراحی باشد.

 

عمل پلیسه معده چگونه انجام می شود؟

در عمل پلیکاسیون معده، حدود 70 درصد از حجم معده کاهش پیدا می‌کند. اما بر خلاف عمل اسلیو معده، جراح عمل پلیسه معده قسمتی از معده را برنمی دارد و برگشت پذیر خواهد بود. علاوه بر آن هیچ شی اضافه‌ای در معده قرار نگرفته یا تغییری در روده کوچک ایجاد نمی‌گردد. در این جراحی مقدار غذایی که معده می‌تواند در خود نگه دارد محدود شده و در نتیجه فرد سریع‌تر احساس سیری می‌کند. این عمل با ایجاد چند برش به روی شکم، توسط پزشک پلیکاسیون معده ایجاد شده و سپس یک یا چند بخش از معده را تا زده و بخیه می‌کنند.  در حالی که شما بی هوش هستید، پزشک دستگاه آندوسکوپی را از طریق دهان وارد دستگاه گوارش شما می‌کند. این دستگاه، دارای اجزای متعددی است که با هم برای تا کردن و جوش دادن معده استفاده می‌شوند. از آن جایی که عمل پلیسه معده، یک عمل کم تهاجمی است، تنها یک یا دو ساعت طول می‌کشد و بیماران باید بین یک تا دو روز در بیمارستان بستری شوند. طبق تحقیقات انجام شده بر روی بیمارانی که توسط پزشک پلیکاسیون معده جراحی انجام دادند، معمولاً با گذشت یک سال حدود 60 درصد از وزن بیماران کاهش یافته است.

 

لیست بهترین کلینیک های جراحی پلیسه معده

مراجعه به بهترین کلینیک‌های جراحی پلیسه معده در تهران، در روند درمان شما توسط دکتر عمل پلیسه معده و نتیجه عمل بسیار تأثیر گذار خواهد بود. در ادامه به معرفی بهترین مراکز درمان چاقی در تهران خواهیم پرداخت.

 

کلینیک چاقی دکتر سید علیرضا آذر پیکان

در کلینیک چاقی دکتر آذر پیکان، پزشک عمل پلیسه معده، خدماتی همچون عمل اسلیو معده، عمل بای‌پس معده، عمل پلیسه معده، باندینگ معده، عمل لاپاراسکوپی، جراحی سرطان معده، جراحی سرطان مری، جراحی سرطان روده،  عمل ابدومینوپلاستی و عمل پیکرتراشی با استفاده از بهترین و به‌روزترین دستگاه‌ها انجام می‌شود.

آدرس کلینیک: سعادت آباد، بین چهارراه سرو و بلوار شهرداری، خیابان ریاضی بخشایش، کلینیک بیمارستان عرفان

شماره تماس: ۰۲۱۲۸۴۲۱۹۴۲

 

کلینیک بیمارستان رسول اکرم

بیمارستان رسول اکرم، دارای یکی از بزرگ‌ترین کلینیک‌های تهران است که با هشتصد و شصت تخت، سی بخش بستری عادی و ویژه و بیش از شصت درمانگاه تخصصی خدمات مختلف درمانی به بیماران سراسر کشور ارائه می‌دهد.

مقاله پیشنهادی:  تغذیه بعد از عمل بای پس معده

آدرس کلینیک: ستارخان – خیابان نیایش – نبش خیابان منصوری – بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص)

 

کلینیک دکتر محمد کرمان ساروی

جراحی لاپاروسکوپی چاقی، جراحی لاپاروسکوپیک سرطان، جراحی لاپاروسکوپیک کبد و مجاری صفراوی، جراحی لاپاروسکوپی طحال و توده‌های داخل شکم از جمله خدماتی است که توسط متخصصین مجرب و پرسنل آموزش دیده این کلینیک و جراح عمل پلیسه معده، به مراجعه کنندگان ارائه می‌شود.

آدرس کلینیک: خ ستارخان، خ نیایش، کوچه شهید منصوری، مرکز جراحی‌های کم تهاجمی بیمارستان رسول اکرم (ص)، کلینیک جراحی چاقی و جراحی‌های لاپاروسکوپی پیشرفته

10 کلینیک برتر در تهران برای انجام عمل پلیسه معده | کلینیک دکتر آذرپیکان در بیمارستان عرفان

در چه صورت تجویز پزشک عمل پلیسه معده است؟

عمل پلیسه معده، برای همه افراد دارای اضافه وزن مناسب نیست و برای اینکه بدانید واجد شرایط برای انجام عمل پلیکاسیون معده هستتید یا خیر، باید به پزشک پلیکاسیون معده مراجعه کنید و از او مشاوره بگیرید تا با بررسی BMI و آزمایشات شما، شرایط برای انجام پلیسه معده را بسنجد. در ادامه شرایط لازم برای انجام عمل پلیسه معده را توضیح خواهیم داد.

  • قبل از اقدام به عمل جراحی چاقی باید به مدت 6 ماه ورزش و رژیم‌های غذایی را انجام داده باشید و درصورت عدم نتیجه تصمیم به انجام عمل جراحی چاقی بگیرید.
  • داشتن حداقل 45 کیلو اضافه وزن قبل از عمل جراحی
  • BMI بالای 40 (چاقی مفرط)
  • استفاده نکردن از مشروبات الکلی، مواد مخدر و دخانیات
  • داشتن BMI بین 30 تا 39.9 به همراه مبتلا بودن به یکی از بیماری های مرتبط با چاقی مانند: فشار خون بالا، کلسترول، دیابت نوع 2 و آپنه خواب

در چه حالتی پزشک متخصص پلیسه معده دستور و تجویز انجام پلیکاسیون معده را می دهد؟

مزایا و معایب جراحی پلیسه معده

عمل پلیسه معده یکی از روش‌های کم خطر عمل چاقی است؛ زیرا بر خلاف بای‌پس معده فوق تخصص پلیکاسیون معده سیستم گوارش شما را تغییر نمی‌دهد، برخلاف گاستریک باندینگ شی خارجی داخل بدن قرار گرفته نمی‌شود و بر خلاف اسلیو معده یا بای‌پس که برگشت ‌ناپذیرند، در این روش دکتر عمل پلیسه معده می‌تواند هر زمان که بیمار خواست، معده با حالت اولیه خود بازگرداند. این عمل یک روش نوین است و هنوز در مرحله آزمایش قرار دارد؛ اما تا اینجا نتایج آن بسیار شگفت انگیز و مناسب بوده است؛ زیرا بیماران توانسته‌اند تنها با گذشت یک سال، حدود 60 درصد از وزن خود را کاهش دهند.

خطر عوارض مرتبط با این روش نسبتاً کم است، مهم‌ترین عوارض جانبی گزارش شده شامل حالت تهوع و استفراغ می‌شود که معمولاً حدود یک هفته پس از جراحی ادامه دارد. سایر خطرات، مواردی است که معمولاً مربوط به هر گونه جراحی و بیهوشی عمومی و همچنین جداسازی نواحی بخیه شده و نشت از آن نواحی است که در مواردی، شاید نیاز به جراحی اضافی داشته باشد و این مورد بستگی به مهارت بالای پزشک عمل پلیسه معده دارد. همچنین آمار فوت شدگان عمل پلیسه معده صفر است؛ اما همان‌طور که گفتیم این عمل یک روش نوین بوده و از عوارض طولانی مدت آن اطلاعاتی در دسترس نیست. یکی دیگر از معایب پلیکاسیون معده این است که هنوز تحت پوشش بیمه قرار نگرفته است.

مقاله پیشنهادی:  پیکرتراشی با روش ویزرلیپو + مزایا و معایب آن

مروری بر متخصص و کلینیک معده از زبان دکتر آذرپیکان

همان‌طور که بیان شد، عمل پلیکاسیون معده، احتیاج به ظرافت کاری زیادی دارد. به همین علت متخصصی که انتخاب می‌کنید، باید مهارت و تکنیک‌های زیادی داشته باشد تا بتواند این عمل را به خوبی انجام دهد و نیازی به انجام جراحی دوباره نباشد. پزشک پلیکاسیون معده، باید دارای مدرک فلوشیپ فوق تخصصی لاپاراسکوپی پیشرفته بوده و از پزشکان ماهر و با سابقه در جراحی‌های لاغری باشد. تنها مراجعین زیاد دلیل بر خوب بودن پزشک نیست؛ بلکه بیماران و مراجعین باید از عملکرد دکتر راضی باشند و وقت کافی برای معاینه و مشاوره دادن به آن‌ها بگذارد. پزشک باید توانایی آن را داشته باشد با دستگاه‌های پیشرفته برای عمل جراحی چاقی استفاده کند. همچنین کلینیکی که انتخاب می‌کنید، باید از پرسنل با سابقه و آموزش دیده‌ای برخوردار باشد تا بتوانند زمانی که بستری هستید و احتیاج به مراقبت مداوم دارید، به خوبی به شما رسیدگی کنند. ظاهر کلینیک که شامل تمیزی و آراسته بودن آن است، می‌تواند به بیمار احساس آرامش منتقل کند. یکی دیگر از پارامترهای حائز اهمیت در انتخاب کلینیک، داشتن دستگاه‌های پیشرفته برای انجام عمل‌های چاقی است.

 

چه عواملی در تعیین هزینه پزشک پلیکاسیون معده تأثیر دارد؟

  • موقعیت جغرافیایی مطب دکتر
  • شهرت و خوشنامی دکتر
  • سابقه پزشکی جراح
  • نوع تجهیزات و دستگاه‌های مورد استفاده قرار گرفته در عمل
  • هزینه‌های مربوط به بیمارستان

چرا تحقیق در مورد بهترین دکتر عمل پلیسه معده مهم است؟

عمل پلیسه معده، اخیراً توسط برخی پزشکان این حوزه در ایران انجام می‌گیرد و بسیار مهم است که برای افزایش درصد موفقیت ریسک کمتر جراحی، این عمل توسط یکی از بهترین جراحان پلیسه معده انجام شود.

 

پزشک عمل پلیسه معده بر چه اساس افراد را مناسب پلیکاسیون معده می‌داند؟

بر اساس BMI و بیماری‌های مبتلا شده بر اثر چاقی مفرط، پزشک این جراحی را برای بیمار مناسب می‌داند.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Reddit

فلوشیپ فوق تخصصی جراحی چاقی و سرطان از دانشگاه تهران

دکتر سید علیرضا آذرپیکان فلوشیپ فوق تخصصی جراحی سرطان و لاپاراسکوپی پیشرفته و جراحی چاقی از دانشگاه تهران،رتبه برتر بورد تخصصی و نفر اول آزمون فلوشیپ جراحی سرطان

دکتر آذرپیگان جراح چاقی

دکتر سید علیرضا آذرپیکان

تماس مستقیم با دکتر: 09120571335

فلوشیپ فوق تخصصی جراحی سرطان،لاپاراسکوپی پیشرفته و جراحی چاقی از دانشگاه تهران

رتبه برتر بورد تخصصی نفر اول آزمون فلوشیپ جراحی سرطان

لیست مقالات مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *