جستجو کردن
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
logo
دکتر آذرپیگان جراح چاقی

دکتر سید علیرضا آذرپیکان

تماس مستقیم با دکتر: 09120571335

فلوشیپ فوق تخصصی جراحی چاقی از دانشگاه تهران، لاپاراسکوپی پیشرفته و جراحی سرطان

پزشک عمل باندینگ معده

آشنایی با بهترین متخصص عمل باندینگ معده در تهران | دکتر آذرپیکان

پزشک عمل باندینگ معده که به عنوان جراح باریاتریک شناخته می‌شوند، در انجام یکی از دقیق‌ترین و کم تهاجمی‌ترین روش‌های جراحی کاهش وزن تخصص دارند. این روش، که به طور رسمی تحت عنوان باندینگ قابل تنظیم لاپاراسکوپی معده شناخته می‌شود، شامل قرار دادن یک باند سیلیکونی دور بالای معده برای کاهش اندازه معده و در نتیجه کاهش مصرف غذا است. این عمل، که توسط سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) برای درمان چاقی تأیید شده، توسط پزشک جراحی باندینگ معده با ایجاد یک کیسه کوچک معده در بالای باند و باقی ماندن بخش اصلی معده در پایین، به بیماران کمک می‌کند تا با خوردن مقدار کمتری غذا، احساس سیری کنند و در نهایت منجر به کاهش گرسنگی و کاهش کلی مصرف غذا ‌شود.

فوق متخصص عمل باندینگ معده در این زمینه، با استفاده از تکنیک‌های پیشرفته و دقیق، به بیماران خود کمک می‌کند تا به نتایج مطلوب در مسیر کاهش وزن دست یابند و به زندگی سالم‌تری برسند. در این مقاله به معرفی بهترین جراحان عمل باندینگ معده خواهیم پرداخت.

بهترین پزشک عمل باندینگ معده در تهران

در تهران، پزشک عمل باندینگ معده زیادی وجود دارد که در زمینه عمل باندینگ معده، مهارت دارند و به عنوان بهترین‌ها در این حوزه شناخته می‌شوند. یکی از این متخصصان، دکتر سید علیرضا آذرپیکان است که به عنوان یکی از بهترین جراحان باریاتریک در ایران شناخته می‌شود. ایشان با کسب بورد تخصصی خود در جمع ۱۰٪ متخصصان کشور و انجام عمل‌های جراحی لاپاراسکوپیک آپاندیس، کیسه صفرا، فتق و غیره تجربه زیادی به دست آورده‌اند. دکتر آذر پیکان با استفاده از تکنیک‌های پیشرفته و دقیق، به بیماران خود کمک می‌کنند تا به نتایج مطلوب، در مسیر کاهش وزن دست یابند.

برای اینکه بتوانید تحت نظر دکتر علیرضا آذرپیکان عمل باندینگ معده خود را انجام دهید، می‌توانید با گرفتن نوبت به کلینیک بیمارستان عرفان مراجعه کنید. این کلینیک با ارائه خدمات درمانی تخصصی و در اختیار داشتن کادری مجرب و خوش رفتار، بهترین گزینه، برای انجام این عمل جراحی است.

علاوه بر این، مراکز دیگری جراحی باندینگ معده را، با استفاده از فوق متخصص عمل باندینگ معده بسیار ماهر و در بهترین کلینیک‌ها و بیمارستان‌های تهران ارائه می‌دهند. این مراکز با ارائه خدمات جامع و پشتیبانی ۲۴ ساعته، تجربه‌ای مطمئن و راحت را برای بیماران فراهم می‌آورند و به آن‌ها در دستیابی به اهداف سلامتی و زیبایی‌شان کمک می‌کنند.

مقاله پیشنهادی:  هزینه جراحی اسلیو معده بیمارستان عرفان

معرفی بهترین پزشک متخصص برای انجام عمل باندینگ معده در تهران زیر نظر دکتر آذرپیکان در کلینیک بیمارستان عرفان

عمل حلقه معده چیست و چگونه انجام می‌شود؟

عمل حلقه معده، که به عنوان باندینگ معده یا جراحی لاپاراسکوپی باندینگ معده شناخته می‌شود، یک روش جراحی کاهش وزن است که با قرار دادن یک باند سیلیکونی قابل تنظیم دور بالای معده، اندازه معده را کاهش می‌دهد تا مصرف غذا کمتر شود. این باند به یک پورت زیر پوست شکم متصل می‌شود؛ از طریق این پورت توسط پزشک عمل باندینگ معده با محلول نمکی قابل تنظیم است، تا میزان فشار اطراف معده را تغییر دهد.

نتیجه این عمل، ایجاد یک کیسه کوچک معده در بالای باند و باقی ماندن بخش اصلی معده در پایین است که باعث می‌شود فرد پس از خوردن مقدار کمتری غذا احساس سیری کند و در نهایت منجر به کاهش گرسنگی و کاهش کلی مصرف غذا می‌شود. این جراحی معمولاً تحت بیهوشی عمومی و به صورت سرپایی، توسط پزشک جراحی باندینگ معده انجام می‌شود و بیمار معمولاً همان روز مرخص می‌شود. این روش به دلیل کم تهاجمی بودن و امکان تنظیم و برگشت‌پذیری، به عنوان یکی از گزینه‌های محبوب برای درمان چاقی به شمار می‌رود.

روش انجام عمل حلقه معده زیر نظر بهترین پزشک متخصص باندینگ معده

معایب و فواید عمل باندینگ معده

عمل باندینگ معده، که به عنوان یکی از روش‌های جراحی کاهش وزن شناخته می‌شود، دارای فواید و معایب متعددی است. از فواید این روش، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاهش اندازه معده
  • کاهش مصرف غذا
  • امکان تنظیم و برگشت‌پذیری باند
  • کم تهاجمی بودن

این روش، می‌تواند به بیماران کمک کند تا حدود ۵۰ درصد از وزن اضافی خود را، در طول یک سال کاهش بدهند. البته قابل ذکر است انتخاب پزشک عمل باندینگ معده خوب، می‌تواند از بروز معایب این عمل جلوگیری کند. از طرف دیگر، معایب این جراحی شامل خطراتی مانند موارد زیر می‌شود:

  • خونریزی بیش از حد
  • امبولی
  • گاستریت یا زخم معده
  • فرسایش دیواره معده توسط باند
  • احتمال عفونت
مقاله پیشنهادی:  25 سوال متداول عمل اسلیو معده

همچنین، در صورت تورم بیش از حد باند، ممکن است باعث استفراغ شود. این روش، در حالی که می‌تواند برای برخی افراد بسیار مؤثر باشد، برای برخی دیگر ممکن است، نتایج قابل توجهی در کاهش وزن ایجاد نکند و عوارض جانبی ناخوشایندی مانند تهوع، استفراغ و پارگی دستگاه گوارش را به همراه داشته باشد؛ بنابراین، انتخاب این روش باید با در نظر گرفتن شرایط فردی و مشورت با پزشک متخصص انجام شود.

مزایا و معایب انجام عمل باندینگ معده | انتخاب پزشک متخصص برای انجام عمل حلقه گذاری معده چقدر موثر است؟

 

۳ کلینیک برتر عمل حلقه معده در تهران

در ادامه به بررسی ۳ کلینیک برتر عمل حلقه معده در تهران، می‌پردازیم.

کلینیک لاغری عرفان

کلینیک بیمارستان عرفان، با ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی، به عنوان یکی از مراکز پیشرو در ارائه خدمات عمل حلقه معده در تهران شناخته می‌شود. این بیمارستان با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا در زمینه تصویربرداری، تشخیص و درمان، توانسته است؛ استانداردهای بالایی را در ارائه خدمات پزشکی برقرار کند. کلینیک بیمارستان عرفان، به کمک بهترین پزشک عمل باندینگ معده، دکتر آذرپیکان به راحتی این عمل لاغری را ارائه می‌دهد. همچنین، کلینیک‌های بیمارستان عرفان با ارائه خدمات آنلاین و برنامه‌ریزی دقیق، تجربه‌ای راحت و مطمئن را برای بیماران فراهم می‌آورد و با پشتیبانی ۲۴ ساعته، به نیازهای درمانی آن‌ها پاسخ می‌دهد.

کلینیک لاغری سیب سبز

کلینیک لاغری سیب سبز در تهران، یکی دیگر از مراکز خوب در زمینه زیبایی و لاغری شناخته می‌شود و خدمات متنوعی در زمینه لاغری موضعی و تناسب اندام ارائه می‌دهد. این کلینیک با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌ها و رژیم‌های درمانی متناسب، به مشتریان خود کمک می‌کند تا به اهداف سلامتی و زیبایی خود دست پیدا کنند.

کلینیک لاغری لمینو

کلینیک لاغری و زیبایی لمینو، با سال‌ها تجربه، در ارائه خدمات تخصصی در زمینه لاغری و تناسب اندام، به عنوان یکی دیگر از مراکز برجسته در تهران شناخته می‌شود. این کلینیک با ارائه رژیم‌های غذایی متنوع و برنامه‌های ورزشی مخصوص، به افراد کمک می‌کند تا، به اهداف سلامتی و زیبایی خود دست یابند.

مقاله پیشنهادی:  حلقه معده بهتر است یا بالون معده

 

سخن پایانی درباره بهترین پزشک جراحی باندینگ معده از نگاه دکتر آذرپیکان

عمل باندینگ معده، که به عنوان یک روش جراحی کاهش وزن به واسطه پزشک عمل باندینگ معده مورد استفاده قرار می‌گیرد، می‌تواند برای بسیاری از افراد مبتلا به چاقی مفید باشد. این روش با ایجاد یک کیسه کوچک در بالای معده، به بیماران کمک می‌کند تا با خوردن مقدار کمتری غذا احساس سیری کنند و در نتیجه، به کاهش وزن برسند. با این حال، مانند هر روش جراحی دیگری، باندینگ معده نیز می‌تواند با خطرات و عوارض جانبی همراه باشد. از جمله نیاز به عمل‌های جراحی تکمیلی؛ بنابراین، انتخاب این روش باید با دقت و پس از مشورت با فوق متخصص عمل باندینگ معده و در نظر گرفتن شرایط فردی بیمار انجام شود.

در نهایت، عمل باندینگ معده می‌تواند یک ابزار ارزشمند در مبارزه با چاقی و مشکلات بهداشتی مرتبط با آن باشد و برای بسیاری از بیماران، گزینه‌ای مؤثر برای دستیابی به اهداف کاهش وزن به شمار می‌رود. اما باید توجه داشته باشید که بهترین پزشک جراحی باندینگ معده را در تهران پیدا کنید؛ زیرا اگر جراح شما مهارت کافی را نداشته باشد، ممکن است عمل شما با عوارض بیشتری همراه باشد.

 

آیا عمل باندینگ معده ایمن است؟

عمل باندینگ معده در صورت انتخاب یک جراح مجرب به عنوان “ایمن‌ترین” عمل کاهش وزن شناخته می‌شود، به این معنی که خطر بروز عوارض حین یا بلافاصله پس از جراحی بسیار پایین است.

 

چه مدت طول می‌کشد تا پس از جراحی به سبک زندگی عادی بازگردم؟

بیماران معمولاً از احساس خوبی که پس از عمل باندینگ معده و بایپس معده دارند شگفت‌زده می‌شوند. زمان بهبودی برای هر دو عمل یکسان است، به‌طوری‌که افراد معمولاً ۵-۷ روز پس از جراحی به زندگی روزمره بازمی‌گردند.

 

بهترین متخصص جراحی باندینگ معده در تهران را از کجا پیدا کنم؟

شما می‌توانید با یک تماس و استفاده از سیستم نوبت دهی آنلاین کلینیک بیمارستان عرفان با دکتر آذرپیکان در ارتباط باشید.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Reddit

فلوشیپ فوق تخصصی جراحی چاقی و سرطان از دانشگاه تهران

دکتر سید علیرضا آذرپیکان فلوشیپ فوق تخصصی جراحی سرطان و لاپاراسکوپی پیشرفته و جراحی چاقی از دانشگاه تهران،رتبه برتر بورد تخصصی و نفر اول آزمون فلوشیپ جراحی سرطان

دکتر آذرپیگان جراح چاقی

دکتر سید علیرضا آذرپیکان

تماس مستقیم با دکتر: 09120571335

فلوشیپ فوق تخصصی جراحی سرطان،لاپاراسکوپی پیشرفته و جراحی چاقی از دانشگاه تهران

رتبه برتر بورد تخصصی نفر اول آزمون فلوشیپ جراحی سرطان

لیست مقالات مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *