جستجو کردن
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
logo
دکتر آذرپیگان جراح چاقی

دکتر سید علیرضا آذرپیکان

تماس مستقیم با دکتر: 09120571335

فلوشیپ فوق تخصصی جراحی چاقی از دانشگاه تهران، لاپاراسکوپی پیشرفته و جراحی سرطان

قیمت پیکرتراشی کل بدن در تهران

قیمت پیکرتراشی کل بدن در تهران، افراد متقاضی باید با شناخت این هزینه‌ها به‌طرف انتخاب درست و باصرفه روش جراحی پیکرتراشی برود. این عوامل طیف وسیعی را شامل می‌شوند. انتخاب جراح، بیمارستان، شهر محل عمل، روش عمل جراحی، وسایل به کار رفته از این جمله‌اند. سنجش هزینه‌ها باید طوری باشد که روش انتخابی جراحی هم اقتصادی باشد و هم کارا و دارای نتایجی درخشان.
قیمت پیکرتراشی کل بدن در تهران

قیمت پیکرتراشی کل بدن در تهران

پیکرتراشی یکی از روش‌های است که برای رسیدن به تناسب‌اندام کاربرد دارد. این روش شامل پیکرتراشی بدون جراحی و عمل پیکرتراشی می‌شود. معمولاً روش‌های یادشده سریع، واجد فواید ماندگار و مستلزم مخاطراتی کمی برای فرد است. یکی از نکات مهم در انتخاب یک روش تناسب‌اندام میزان هزینه‌های آن است. فرد باید بتواند برآورد مناسبی از هزینه‌های یک عمل لاغری و زیبایی داشته باشد. این کار به او برای انتخاب بهتر کمک می‌کند. در این مقاله سعی خواهیم کرد که تعریفی از پیکرتراشی و اهداف آن ارائه دهیم. متعاقباً با سنجش شاخص‌های مختلف هزینه عمل پیکرتراشی می‌توان به بهترین انتخاب در این زمینه رسید.

کاربرد پیکرتراشی

پیکرتراشی از روش‌های خوب و مورد کاربرد برای رسیدن به اندامی موزون و متناسب است. این روش، روشی اختصاصی با هدف کاهش وزن و لاغری نیست. هدف پیکرتراشی تناسب‌اندام، کاهش چربی‌های اضافی و رسیدن به تصویر مطلوب از بدن در ذهن فرد می‌باشد. ممکن است که روش‌های دیگر در کاهش وزن مؤثر باشند اما همچنان مسائلی ذهن فرد را مشغول کند.

عدم تناسب‌اندام علی‌رغم کاهش وزن و همچنین داشتن مقادیر اضافی پوست از این جمله‌اند. فرایندهایی ماند پیری یا بارداری و یا کاهش وزن می‌توانند پوست اضافی را ایجاد کنند. در این حالت پیکرتراشی می‌تواند نقش مکمل و تکمیلی برای روش‌های لاغری و کاهش وزن را ایفا کند. به خاطر همین معیار ورود به روش پیکرتراشی داشتن شاخص توده بدنی پایین‌تر از 30 (یعنی اضافه‌وزن) می‌باشد. در این حالت دیگر فرد چاق نبوده و مشکلات کلی مربوط به وزن حل شده است.

مشاوره تلفنی چاقی دکتر آذرپیکان

با پیکرتراشی می‌توان به مشکلات جزئی‌تر مانند اضافه‌وزن و توزیع نامطلوب چربی در بدن، پوست اضافی رسیدگی کرد. معمولاً روش‌های لاغری ورای با داشتن عمل جراحی یا غیر جراحی بودن بلندمدت می‌باشند. پیکرتراشی روشی است که می‌تواند در چند جلسه فرد را به اهداف مدنظر خود برساند. اندامی موزون و پوستی زیبا و لطیف نتیجه‌ای است که در پایان انتظار فرد را می‌کشد.

قیمت پیکرتراشی کل بدن در تهران

اما ورای نتایج عمل پیکرتراشی چه با جراحی و چه بدون جراحی انجام این عمل مستلزم صرف هزینه است. عوامل مختلفی هزینه عمل پیکرتراشی را تعیین می‌کنند.

پوشش بیمه درمانی

پوشش بیمه درمانی

برخلاف اعمال جراحی لاغری که بعضاً تحت پوشش بیمه هستند، عمل پیکرتراشی تحت پوشش بیمه نمی‌باشد. عمل پیکرتراشی جز اعمال زیبایی است و لذا بیمار باید تمامی سهم درمانی خود را بپردازد.

مشاوره و آزمایش‌های قبل از عمل

قبل از عمل جراحی پیکرتراشی نیاز به تائید سلامتی فرد عمل شونده وجود دارد. برای این منظور جراح باید فرد را معاینه کند. ابزارهای کمکی وجود دارند که به تائید سلامتی فرد توسط جراح کمک می‌کنند. این ابزارها سابقه پزشکی و همچنین انجام آزمایش‌های مختلف است. آزمایش‌های مختلفی برای این منظور وجود دارد. ساده‌ترین نوع آزمایش خون می‌باشد. همچنین پزشک می‌تواند آزمایش‌های دیگری را درخواست کند. انجام مشاوره و آزمایش مستلزم صرف هزینه‌هایی است که با توجه به آزمایش متفاوت است.

مقاله پیشنهادی:  برگشت شکم بعد از ابدومینوپلاستی

 

دستمزد پزشک جراح

یکی از موارد مهم در تعیین هزینه عمل پیکرتراشی دستمزد پزشک جراح می‌باشد. این دستمزد معمولاً با توجه به مهارت و تجربه و حسن شهرت جراح تعیین می‌گردد و متفاوت است. البته با توجه به اینکه جراح مهم‌ترین عامل دخیل در انجام یک عمل موفق است، ارزش هزینه را دارد.

وسایل استفاده شده در عمل پیکرتراشی

عمل پیکرتراشی با یک بیهوشی عمومی شروع می‌شود و بسته به نوع عمل، وسایل مورداستفاده در آن‌ها نیز متفاوت است. هر عمل پیکرتراشی وسایل مخصوص به خود را دارد.

نوع عمل پیکرتراشی

عمل پیکرتراشی شامل طیف گسترده‌ای از روش‌های مختلف را در بر می‌گیرد. تکنیک و روش‌های مختلف هر کدام نیاز به دستگاه و متد ویژه خود هستند. این روش‌ها با توجه به تخصص، انرژی و زمان به کار رفته هزینه متفاوتی نیز دارند. فرد می‌تواند روش جراحی را انتخاب کند و همین امر موجب گوناگونی قیمت خدمت ارائه‌شده می‌شود.

محل انجام عمل پیکرتراشی

یکی دیگر از شاخص‌های دخیل در هزینه عمل پیکرتراشی محل انجام این عمل جراحی می‌باشد. کلینیک‌های خصوصی یا بیمارستان شرایط متفاوتی دارند. با توجه به کیفیت خدمات ارائه‌شده در بیمارستان‌های خصوصی طبیعتاً تعرفه آن‌ها نیز متفاوت می‌باشد.

تعداد جلسات درمانی

 تعداد جلسات درمانی

برخلاف روش‌های طولانی‌مدت غیر جراحی که معمولاً هزینه‌ها را به‌ تدریج به فرد اعمال می‌کنند این روش تشابه زیادی با اعمال جراحی لاغری دارد. معمولاً هزینه عمل مقادیر قابل‌توجهی است. با این تفاوت که اعمال جراحی لاغری معمولاً ( به‌شرط موفقیت کامل) در یک جلسه انجام می‌شوند. این مورد ممکن است برای اعمال پیکرتراشی صادق نباشد. بیشتر عمل‌های پیکرتراشی عمده در چند جلسه انجام می‌شوند.

اندام‌ های جراحی‌ شده

همان‌طور که در مقالات قبلی مفصلاً شرح دادیم، این اندام‌ها معمولاً اندام هدف عمل پیکرتراشی می‌باشند:

  • بازوها
  • پشت
  • شکم و پهلو
  • باسن
  • گردن و چانه
  • ران

این مورد یکی از موارد مهم در تعیین قیمت است. طبیعی است که حجم کار و چربی خارج‌شده از اندام‌های باسن یا شکم بیشتر باشد. این مورد مثلاً برای پیکرتراشی گردن و چانه مختصرتر می‌باشد. به‌جز فشار و انرژی مثلاً برای عمل چانه نیاز به جلسات کمتری می‌باشد تا عمل‌های پیکرتراشی باسن یا شکم.

مقاله پیشنهادی:  عمل لیفت شکم چیست و چگونه انجام می شود؟

اقدامات بعد از عمل پیکرتراشی

مراقبت‌ های بعد از عمل پیکرتراشی نیز یکی دیگر از عوامل دخیل در قیمت عمل پیکرتراشی می‌باشد. بعد از این عمل زیبایی نیاز به انجام مراقبت‌هایی از بدن می‌باشد. گاهی فرد می‌تواند این مراقب‌ها را انجام دهد. گاهی هم نیاز به کمک گرفتن از کادر درمان (پرستار) می‌باشد. این امر در بالا رفتن هزینه‌های این عمل نقش دارد. لذا فرد باید بتواند با گرفتن اطلاعات دقیق و جامع از جراح خود این مراقب‌ها را انجام دهد.

اقامت و مسافرت فرد جراحی شونده

گاهی این عمل در شهر خود فرد انجام می‌شود. گاهی فرد باید برای انجام این عمل به یک شهر دیگر سفر کند. گاهی برای مشاوره یا عمل نیاز به اقامت در هتل یا یک مهمان‌پذیر می‌باشد. همچنین هزینه مسافرت و به‌ویژه بعد از عمل هم مهم است. بعد از عمل فرد باید تنها سفر نکند و یا شب اول بعد از عمل را در همان شهری که عمل کرده سپری کند. دلیل این امر هوشیاری پایین فرد و باقی ماندن اثرات مواد بیهوشی می‌باشد.

شهر عمل جراحی پیکرتراشی

طبیعی است که در شهرهای بزرگ ایران هزینه‌این عمل مقداری بیشتر از شهرهای کوچک می‌باشد. در شهر تهران با توجه به کیفیت خدمات ارائه‌شده و پزشکان ماهر ارزش این هزینه را دارد.

هزینه‌های جانبی عمل پیکرتراشی

این عمل ممکن است نیاز به مرخصی یا استراحت فرد داشته باشد. معمولاً مرخصی یا تعطیلی کار هزینه‌ای است که به چشم نمی‌آید. علت این امر این است که فرد هزینه‌ای را پرداخت نمی‌کند. لذا غالب افراد نسبت به این موضوع کمتر اهمیت می‌دهند. اما باید به یاد داشته باشیم که نتیجه و ریکاوری خوب عمل می‌تواند فرد را زودتر به فعالیت اجتماعی خود برگرداند. باز بر می‌گردیم به یکی از مهم‌ترین عوامل در انجام عمل جراحی یعنی پزشک ماهر. پزشک ماهر با عمل موفق خوب عوارض و مخاطرات بعد از عمل را کم می‌کند. این امر موجب کاهش طول دوران نقاهت و پایین آمدن هزینه‌های جانبی فرد جراحی‌شده می‌شود.

بحث و نتیجه گیری

عمل پیکرتراشی یکی از عمل‌های جراحی کارا در زمینه تناسب‌اندام و زیبایی می‌باشد. به مانند هر عمل دیگر این روش هم مستلزم صرف هزینه‌هایی از جانب فرد متقاضی می‌باشد. عوامل مختلفی در میزان این هزینه‌ها تأثیر دارندو طیف گسترده‌ای را شامل می‌شوند. مشاوره و آزمایش‌های قبل از عمل، انتخاب جراح، بیمارستان، شهر عمل جراحی، مراقبت‌های بعد از عمل، هزینه‌های جانبی، روش جراحی و… از این جمله‌اند. با بررسی هزینه‌های این عمل فرد می‌تواند به‌طرف انتخابی آگاهانه برود و بتواند از نتایج عمل جراحی پیکرتراشی لذت ببرد. به یاد داشته باشیم که هزینه یکی از وجوه انتخاب روش جراحی است و نتیجه محتمل عمل یک وجه دیگر. باید این انتخاب طوری باشد روشی به صرفه انتخاب شود که از نظر کارایی در سطح بالایی باشد.

مقاله پیشنهادی:  فرق پیکرتراشی با لیپوماتیک

معرفی جراح برتر برای انجام عمل پیکرتراشی

شرط انجام اعمال جراحی پیکرتراشی موفق وجود جراحی حاذق و مطلع می‌باشد. دکتر علیرضا آذر پیکان است از ماهرترین پزشکان جراح در شهر تهران و بلکه ایران است. این جراح ماهر، پزشکی بادانش و دارنده بالاترین مدرک از معتبرترین دانشگاه‌های دنیا و همچنین دارای سابقه‌ای روشن و درخشان می‌باشد. دکتر آذر پیکان فلوشیپ فوق تخصصی انکو سرجری و لاپاراسکوپی پیشرفته، جراحی چاقی از دانشگاه تهران، رتبه برتر بورد تخصصی و نفر اول آزمون فلوشیپ جراحی سرطان می‌باشد.

دکتر آذر پیکان در زمینه پیگیری امور بیماران فردی پیگیر و بسیار مسئولیت پذیر است. کارنامه و حسن شهرت این جراح به خاطر سابقه بیش از 3000 عمل جراحی است. این اعمال جراحی با پیگیری و پاسخ دهی مناسب بعد از عمل جراحی همراه بوده است. در ادامه مختصی از کارنامه کاری این جراح موفق را مرور می کنیم:

  • عضو انجمن جهانی جراحی چاقی (IFSO)
  • عضو رسمی جامعه کلوپروکتولوژی اروپا (ESCP)
  • فلوشیپ فوق تخصصی لاپاراسکوپی پیشرفته، کلورکتال و جراحی چاقی از دانشگاه شیراز
  • فلوشیپ فوق تخصصی انکوسرجری و لاپاراسکوپی پیشرفته
  • رزیدنت برگزیده دانشگاه تهران در زمان گذراندن دوران تخصص
  • سابقه بیش از ۳۰۰۰ جراحی موفق

افراد متقاضی این عمل می‌تواند به‌منظور آگاهی از فعالیت‌های دکتر آذر پیکان از اینستاگرام دکتر آذر پیکان (drazarpeikan) بازدید بفرمایند. همچنین مطالعه تجارب عمل‌های قبلی و افراد جراحی‌شده می‌تواند کمک خوبی در رفع ابهام و سؤال‌های ذهنی افراد باشد. همچنین راه‌های دیگری نیز برای ارتباط با دکتر آذر پیکان وجود دارد. کانال ارتباط مستقیم مراجعه‌کنندگان با دکتر آذر پیکان از طریق شماره‌های زیر می‌باشد:

  • ۰۲۱-۲۳۰۲۱۷۶۳
  • ۰۲۱-۲۳۰۲۱۷۶۴
  • ۰۹۱۲۰۵۷۱۳۳۵

آدرس مطب: تهران. سعادت آباد، بین چهار راه سرو و بلوار شهرداری، خیابان ریاضی بخشایش، کلینیک بیمارستان عرفان
برای دیدن ویدیو جراحی چاقی دکتر آذرپیکان به این سایت مراجعه کنید

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Reddit

فلوشیپ فوق تخصصی جراحی چاقی و سرطان از دانشگاه تهران

دکتر سید علیرضا آذرپیکان فلوشیپ فوق تخصصی جراحی سرطان و لاپاراسکوپی پیشرفته و جراحی چاقی از دانشگاه تهران،رتبه برتر بورد تخصصی و نفر اول آزمون فلوشیپ جراحی سرطان

دکتر آذرپیگان جراح چاقی

دکتر سید علیرضا آذرپیکان

تماس مستقیم با دکتر: 09120571335

فلوشیپ فوق تخصصی جراحی سرطان،لاپاراسکوپی پیشرفته و جراحی چاقی از دانشگاه تهران

رتبه برتر بورد تخصصی نفر اول آزمون فلوشیپ جراحی سرطان