جستجو کردن
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
logo
دکتر آذرپیگان جراح چاقی

دکتر سید علیرضا آذرپیکان

تماس مستقیم با دکتر: 09120571335

فلوشیپ فوق تخصصی جراحی چاقی از دانشگاه تهران، لاپاراسکوپی پیشرفته و جراحی سرطان

هزینه عمل پلیسه معده چقدر است؟

هزینه عمل پلیسه معده

هزینه عمل پلیسه معده در مقایسه با سایر عمل های جراحی لاغری کمتر برآورد می شود. هزینه های عمل پلیسه معده متناسب با مولفه های مختلفی نظیر بیمارستان، پزشک متخصص و بیمه های درمانی تعیین می شود و می تواند بین 10 میلیون تا 80 میلیون تومان متغیر باشد. انجام جراحی های مهم، هزینه های سنگینی را به بیماران تحمیل خواهد کرد. این مساله درباره انواع جراحی های زیبایی و لاغری اهمیت بیشتری دارد. زیرا این جراحی ها معمولا ضرورتی نداشته و تنها با هدف زیبایی انجام می گیرند. بنابراین، بسیاری از بیمه ها، هزینه مربوط به جراحی های لاغری و زیبایی را پوشش نخواهند داد و تمامی هزینه ها باید از سوی بیمار پرداحت گردند. هزینه عمل پلیسه معده نیز از این قاعده مستثنی نیست.

مشاوره تلفنی چاقی دکتر آذرپیکان

هزینه عمل پلیسه معده بر اساس فاکتورهای زیادی تعیین می شود که از مهم ترین آن ها می توان به دستمزد پزشک اشاره کرد. با این حال، فاکتورهای جانبی بسیاری بر هزینه تمام شده عمل پلیسه معده تاثیر گذار هستند که در این مقاله به آن ها می پردازیم.

لازم است بدانید که در بسیاری از موارد، بیمه ها هزینه عمل پلیسه معده و دیگر جراحی های لاغری را پرداخت نمی کنند؛ مگر آنکه مقدار بی ام آی افراد بیش از ۴۰ باشد. البته این مساله برای بیمه های مختلف می تواند متفاوت باشد. در نظر داشته باشید که بسیاری از بیمه های تکمیلی بخش عمده ای از هزینه های جراحی را می پردازند. با این حال، لازم است قبل از انجام جراحی پلیسه معده، این مساله را از شرکت بیمه گذار خود سوال نمایید.

 

قیمت عمل پلیسه معده چقدر است؟

از دید پزشکان متخصص مانند دکتر علیرضا آذر پیکان چاقی برای افراد با BMI بالای 40، یک بیماری به حساب می آید که باید درمان شود. جراحی پلیسه معده یکی از انواع جراحی های لاغری به حساب می آید که در سال های گذشته نظر افراد زیادی را به سوی خود جلب نموده است. طی این جراحی، پزشک با ایجاد یک پلیسه در معده (تا زدن معده) و بخیه زدن آن، حجم معده را کاهش می دهد. در نتیجه فرد در هر وعده، غذای کمتری را مصرف کرده و بنابراین، به تدریج لاغرتر می شود.

اینکه قیمت عمل پلیسه معده چقدر است به فاکتورهای بسیاری بستگی دارد. ممکن است در نگاه اول دستمزد پزشک به عنوان اصلی ترین فاکتور محسوب شود. اما لازم است بدانید که هزینه تجهیزات بیمارستانی مانند لاپاراسکوپ و طول مدت بستری در بیمارستان نیز اهمیت دارد.

قیمت عمل پلیسه معده چقدر است؟

به جرات می توان گفت که هزینه عمل پلیسه معده در یک بیمارستان دولتی تفاوت بسیار زیادی با هزینه عمل در یک بیمارستان خصوصی خواهد داشت. انتخاب بیمارستان دولتی و خصوصی بر اساس محل کار پزشک تعیین می شود. در واقع، بیمار برای انجام عمل پلیسه معده لازم است ابتدا یک پزشک جراح معتبر و شناخته شده را انتخاب کند. در نهایت، پزشک معالج بر اساس شرایط بیمار، تجهیزات بیمارستان های مختلفی که با آن ها کار می کند و دیگر موارد، بهترین بیمارستان را برای انجام عمل پلیسه معده به شخص معرفی خواهد کرد.

مقاله پیشنهادی:  عوارض عمل معده برای لاغری

 

فاکتورهای موثر بر قیمت عمل پلیسه معده

به طور کلی، برای تخمین هزینه عمل پلیسه معده در بیمارستان های خصوصی و یا دولتی باید فاکتورهای زیر را در نظر گرفت:

  • دستمزد پزشک معالج
  • هزینه استفاده از تجهیزات بیمارستانی
  • دستمزد متخصص بیهوشی
  • دستمزد دستیاران جراح
  • هزینه داروها و مراجعات بعدی بیمار
  • هزینه احتمالی مربوط به نگهداری در بخش ICU بیمارستان پس از عمل

نوسان قیمت ارز و تجهیزات بیمارستانی باعث می شود تا نتوان قیمت دقیقی برای جراحی پلیسه معده ارائه داد. با این حال، توجه به فاکتورهای بالا، در تخمین حدودی هزینه عمل پلیسه معده کمک کننده خواهد بود.

گاهی ممکن است در اثر وجود شرایط خاص برای بیمار، هزینه عمل پلیسه معده بسیار بیشتر از تصور او تمام شود. برای مثال، در شرایط شیوع بیماری کووید ۱۹ امکان انجام جراحی لاغری در بیمارستان های دولتی فراهم نبود. در چنین مواردی بیمار ناچار به استفاده از تجهیزات بیمارستان خصوصی می شد. این مساله بر قیمت تمام شده جراحی پلیسه معده تاثیر بسزایی می گذارد.

هزینه جراحی عمل پلیسه معده برای لاغری

همچنین، گاهی یک پزشک تنها با بیمارستان های خصوصی در ارتباط بوده و کلیه جراحی های خود را در این گونه بیمارستان ها انجام می دهد. چنانچه افراد جراحی پلیسه معده را زیر نظر این گونه جراحان انجام دهند مسلما باید هزینه بیشتری را پرداخت نمایند. حتی گاهی برخی جراحان با هیچ بیمه ای قرارداد ندارند. بنابراین، بیمار موظف به پرداخت تمام هزینه های جراحی خواهد شد.

 

آیا عمل پلیسه معده شامل بیمه می شود؟

یکی از مهم ترین اصول بیمه در بحث درمان این است که جراحی های زیبایی در پوشش بیمه قرار نمی گیرند. اما حتی اگر جراحی های زیبایی با هدف درمان انجام شوند، ممکن است شرکت بیمه بخشی از هزینه های مربوط به آن را تقبل نماید. در مورد هزینه عمل پلیسه معده نیز این قاعده وجود دارد.

در واقع جراحی پلیسه معده به عنوان یکی از جراحی های زیبایی به حساب می آید. اما برای افرادی که مقدار بی ام آی آن ها از ۴۰ بالاتر باشد، چاقی به عنوان یک بیماری محسوب می شود. همین مساله کمک می کند تا بتوان بخشی از هزینه های ناشی از جراحی پلیسه معده را از شرکت بیمه دریافت نمود. بنابراین، افراد با بی ام آی بالای ۴۰ می توانند بخش عمده ای از هزینه عمل پلیسه معده خود را از شرکت بیمه دریافت نمایند. این نکته را در نظر داشته باشید که حتی در این شرایط نیز بیمه هزینه های اضافی نظیر استفاده از اتاق VIP در بیمارستان را نخواهد داد.

بیمه برای عمل پلیسه معده

البته لازم است بدانید که میزان هزینه ای که از سوی بیمه پرداخت می شود به نوع بیمه افراد نیز بستگی خواهد داشت. برای مثال، ممکن است بیمه تامین اجتماعی و بیمه سلامت هزینه عمل پلیسه معده را به یک اندازه پوشش ندهند.

مقاله پیشنهادی:  ریزش مو بعد از جراحی لاغری: علت‌ ها و راهکارهای درمانی

 

هزینه عمل پلیسه معده با بیمه تامین اجتماعی

بیمه تامین اجتماعی به عنوان یکی از بیمه های پایه محسوب می شود. این بیمه هزینه های مربوط به انواع جراحی های زیبایی را تقبل نمی کند. اما برای افرادی که با بی ام آی بالای ۴۰ هستند، می توان این امید را داشت که بخشی از هزینه عمل پلیسه معده در بیمارستان دولتی یا خصوصی توسط این بیمه پرداخت شود.

البته میزان پرداخت هزینه ها از سوی این بیمه، تنها برای بیمارستان های دولتی می تواند موثر باشد. زیرا هزینه عمل پلیسه معده در بیمارستان خصوصی بسیار بالا بوده و مبالغ پرداختی از سوی بیمه تامین اجتماعی تنها بخش بسیار ناچیزی از آن را پوشش خواهد داد.

به این ترتیب، افرادی که تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند، تنها در صورتی می توانند برای دریافت هزینه عمل پلیسه معده اقدام کنند که مقدار BMI آن ها بالای ۴۰ بوده و جراحی پلیسه معده برای آن ها جنبه درمانی داشته باشد.

 

هزینه عمل پلیسه معده با بیمه تکمیلی

بسیاری از افراد در کنار بیمه پایه، از خدمات بیمه تکمیلی نیز استفاده می کنند. در واقع، بیمه تکمیلی به افراد کمک می کند تا بخش های بیشتری از هزینه های پرداختی برای درمان های مختلف را بازگردانند. حتی در بسیاری از موارد ممکن است درمان یک بیماری توسط بیمه پایه پوشش داده نشود و یا مقدار آن بسیار ناچیز باشد، در حالی که بیمه تکمیلی بخش عمده ای از هزینه های مربوط به آن را پرداخت خواهد کرد.

هزینه عمل پلیسه معده با بیمه تکمیلی

برای پرداخت هزینه عمل پلیسه معده نیز همین شرایط برقرار است. شرط استفاده از بیمه تکمیلی وجود قرارداد بین پزشک و شرکت بیمه دهنده است. داشتن بیمه تکمیلی کمک می کند تا هزینه عمل پلیسه معده به حداقل برسد. از جمله شرکت هایی که بیمه تکمیلی ارائه می دهند می توان به بیمه آسیا، دی رازی و مانند آن اشاره کرد.

 

بی ام آی مورد نیاز برای بیمه تامین اجتماعی

پیش از این گفتیم که جراحی های لاغری در صورتی می توانند تحت پوشش بیمه قرار گیرند که جنبه درمانی داشته باشند. یکی از شرایط اصلی برای پرداخت هزینه جراحی پلیسه معده توسط بیمه تامین اجتماعی این است که فرد تحت درمان بی ام آی بالای ۴۰ داشته باشد. از دید پزشکان متخصص از جمله دکتر علیرضا آذر پیکان، چاقی برای این گونه افراد به عنوان یک بیماری محسوب شده و نیاز به درمان دارد. در نتیجه ی این عمل درمانی، رعایت رژیم غذایی بعد از عمل پلیسه معده را ضروری ترین و اصلی ترین مورد باید اعلام کرد.

مقاله پیشنهادی:  ارزانترین عمل لاغری

بی ام آی مورد نیاز برای بیمه تامین اجتماعی

بیمه تامین اجتماعی برای این گونه افراد بخش عمده ای از هزینه جراحی پلیسه معده در بیمارستان دولتی را تحت پوشش قرار می دهد. لازم است بدانید که در این گونه شرایط معمولا فرد تنها باید هزینه مربوط به فرانشیز را پرداخت نماید.

 

جمع بندی

به طور کلی، جراحی پلیسه معده به عنوان یکی از جراحی های زیبایی محسوب می شود. به همین دلیل ممکن است در بسیاری از موارد، بیمه ها هزینه عمل پلیسه معده را در بیمارستان های دولتی و خصوصی تحت پوشش قرار ندهند. البته برای افرادی که بی ام آی بالای ۴۰ دارند، بیمه پایه تامین اجتماعی بخش عمده ای از هزینه ها را پرداخت خواهد کرد. اما در مواردی که افراد متقاضی، جراحی لاغری پلیسه معده را با هدف زیباتر کردن اندام خود انجام می دهند، نمی توان از هیچ شرکت بیمه ای، انتظار پرداخت هزینه عمل پلیسه معده را داشت.

برای افرادی که تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار دارند هزینه عمل پلیسه معده می تواند به حداقل برسد؛ البته اگر پزشک معالج با شرکت ارائه دهنده قرارداد داشته باشد.

 

معرفی جراح برتر دکتر اذرپیکان

مورد مهم در انتخاب جراحی ایمن برای تناسب‌اندام بهره‌گیری از یک جراح حاذق و آگاه می‌باشد. در زمینه پیشنهاد ما دکتر علیرضا آذر پیکان از بهترین جراحان شهر تهران و حتی ایران است. این جراح پزشکی به روز ، ماهر و دارنده بهترین مدارک از بالاترین دانشگاه‌ها می‌باشند. جدای از موارد بالا ایشان دارای کارنامه‌ای روشن در  زمینه اعمال جراحی لاغری و بیماری‌های گوارشی می‌باشد. دکتر آذر پیکان فلوشیپ فوق تخصصی انکو سرجری و پیکرتراشی پیشرفته، جراحی چاقی از دانشگاه تهران، رتبه برتر بورد تخصصی و نفر اول آزمون فلوشیپ جراحی سرطان می‌باشد. این جراح ماهر دارای دقتی زیاد عمل جراحی و همچنین دارای سعه صدر و برخوردی مناسب است. سابقه درخشان این جراح در بر گیرنده بیش از ۳۰۰۰ عمل جراحی با نتایج موفق است. موارد زیر پاره‌ای از  فعالیت این جراح  را شامل می‌باشد:

  • عضو انجمن جهانی جراحی چاقی (IFSO)
  • عضو رسمی جامعه کلوپروکتولوژی اروپا (ESCP)
  • فلوشیپ فوق تخصصی پیکرتراشی پیشرفته، کلورکتال و جراحی چاقی از دانشگاه شیراز
  • فلوشیپ فوق تخصصی انکوسرجری و پیکرتراشی پیشرفته
  • رزیدنت برگزیده دانشگاه تهران در زمان گذراندن دوران تخصص
  • سابقه بیش از ۳۰۰۰ جراحی موفق

افراد مراجعه کننده می‌توانند برای گرفتن اطلاعاتی در زمینه فعالیت‌های درمانی به اینستاگرام دکتر آذر پیکان (drazarpeikan) مراجعه نمایند. به جز این موارد افراد متقاضی عمل می‌توانند از تجارب افراد جراحی‌شده بهره گیرند. این مورد می‌تواند کمکی درخور برای رفع دغدغه‌های ذهنی افراد متقاضی این روش جراحی باشد. همچنین افراد برای ارتباط مستقیم با دکتر آذر پیکان می‌توانند از شماره‌های زیر بهره گیرند:

  • ۰۲۱-۲۳۰۲۱۷۶۳
  • ۰۲۱-۲۳۰۲۱۷۶۴
  • ۰۹۱۲۰۵۷۱۳۳۵

آدرس مطب: تهران. سعادت آباد، بین چهار راه سرو و بلوار شهرداری، خیابان ریاضی بخشایش، کلینیک بیمارستان عرفان
برای دیدن ویدیو جراحی چاقی دکتر آذرپیکان به این سایت مراجعه کنید

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Reddit

فلوشیپ فوق تخصصی جراحی چاقی و سرطان از دانشگاه تهران

دکتر سید علیرضا آذرپیکان فلوشیپ فوق تخصصی جراحی سرطان و لاپاراسکوپی پیشرفته و جراحی چاقی از دانشگاه تهران،رتبه برتر بورد تخصصی و نفر اول آزمون فلوشیپ جراحی سرطان

دکتر آذرپیگان جراح چاقی

دکتر سید علیرضا آذرپیکان

تماس مستقیم با دکتر: 09120571335

فلوشیپ فوق تخصصی جراحی سرطان،لاپاراسکوپی پیشرفته و جراحی چاقی از دانشگاه تهران

رتبه برتر بورد تخصصی نفر اول آزمون فلوشیپ جراحی سرطان

لیست مقالات مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *