جستجو کردن
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
logo
دکتر آذرپیگان جراح چاقی

دکتر سید علیرضا آذرپیکان

تماس مستقیم با دکتر: 09120571335

فلوشیپ فوق تخصصی جراحی چاقی از دانشگاه تهران، لاپاراسکوپی پیشرفته و جراحی سرطان

دکتر عمل اسلیو معده

جراحی اسلیو معده، یک روش جراحی لاغری است که به کمک افرادی که نتوانسته‌اند با روش‌هایی مانند: ورزش و رژیم‌های مختلف موفق به کاهش وزن شوند، می‌رود. عمل اسلیو معده، یکی از کم‌خطرترین و ایمن‌ترین، عمل‌های لاغری برگشت ناپذیر است که عوارض محدودی را نیز به همراه دارد؛ به همین علت شما باید نهایت دقت و وسواس خود را برای پیدا کردن پزشک عمل اسلیو معده مجرب به کار بگیرید. در این عمل، جراح اسلیو معده، بخش زیادی از معده را برداشته و باقی آن را به هم متصل می‌کند. با این کار سیگنال‌های گرسنگی و کالری، کاهش می‌یابد و به سبب آن، این عمل جراحی برای افرادی که با چاقی شدید بالینی و بیماری‌های ناشی از اضافه وزن مانند فشار خون، بیماری‌های قلبی عروقی، کلسترول بالا و مواردی مشابه آن دچار هستند تأثیر به سزایی دارد.

اکنون که به اهمیت و حساسیت جراحی اسلیو معده پی بردید، باید بدانید که برای انتخاب کلینیک عمل اسلیو معده در تهران باید تجهیزات پیشرفته و به روز آن را بررسی کنید، تا فوق تخصص عمل اسلیو معده بتواند تمام مهارت‌های خود را برای انجام بهترین عمل به کار بگیرد. در ادامه قصد داریم شما را برای پیدا کردن دکتر عمل اسلیو معده و بهترین کلینیک‌ها کمک کرده و مزایا و معایب عمل اسلیو معده را برای شما بیان کنیم.

بهترین دکتر های عمل اسلیو معده را بشناسید

در عصر تکنولوژی یافتن بهترین دکتر عمل اسلیو معده، کار چندان سختی نیست؛ زیرا می‌توانید با استفاده از اطلاعات موجود در سایت‌ها، شبکه‌های اجتماعی و غیره، با خواندن نظرات مراجعه کنندگان و رزومه کاری پزشکان، جراح مورد نظر خود را انتخاب کنید. اثر بخش بودن عمل اسلیو معده تا حد بسیار زیادی به دکتر شما بستگی دارد. به همین دلیل در ادامه لیستی برای شما تهیه کردیم تا راحت‌تر بتوانید، بهترین دکتر عمل اسلیو معده را بشناسید.

دکتر علی ‌رضا آذرپیکان

دکتر علی رضا آذر پیکان یکی از برترین پزشک عمل اسلیو معده در تهران است که زیر نظر اساتید مجرب دانشگاه تهران، دوره رزیدنتی خود را طی کرده و طی 4 سال موفق به کسب عنوان رزیدنت نمونه دانشگاه تهران شدند. ایشان در طی دوره دوساله طرح وزارت بهداشت، بیش از 3000 عمل جراحی موفق برای مردم مناطق محروم استان چهارمحال بختیاری انجام داده و توانستند در شهرستان لردگان برای اولین بار، سیستم جراحی لاپاراسکوپیک شامل عمل آپاندیس، کیسه صفرا، فتق و غیره را راه اندازی نمایند. دکتر آذرپیکان نه تنها عنوان متخصص نمونه را از نظام پزشکی شهرستان دریافت نموده اند؛ بلکه توانستند رتبه اول آزمون فلوشیپ سرطان را با موفقیت از انستیتو سرطان دانشگاه تهران کسب کنند.

دکتر علی رضا آذر پیکان اکنون عضو انجمن جهانی چاقی و عضو رسمی کلوپروکتولوژی اروپا هستند؛ علاوه بر آن این پزشک نمونه موفق به دریافت فلوشیپ فوق تخصصی لاپاراسکوپی پیشرفته، کلورکتال و جراحی چاقی از دانشگاه شیراز شده است.

دکتر ناصر یاهو

دکتر ناصر یاهو از پزشکان مجرب تهران محسوب می‌شوند که تسلط بالایی بر انواع روش‌های عمل لاغری دارند. باتوجه‌به آمارهای موجود، در زمینه جراحی‌های لاغری مختلف، عمل اسلیو معده نسبت به سایر جراحی‌ها، از خطرات کمتری بوخوردار بوده و درصد موفقیت جراحی در آن بالاتر است.

دکتر امیر احمدی

دکتر امیر احمدی از تکنولوژی‌های پیشرفته و تجهیزات مدرن، برای جراحی‌های خود استفاده کرده و نهایت دقت خود را در آن به کار می‌گیرد تا بتواند بیماران را برای رسیدن به وزن ایده آل و کاهش وزن کمک کند.

دکتر شهریار عزیزی

دکتر شهریار عزیزی تجربه و مهارت کافی در انجام جراحی اسلیو معده را دارا بوده و همواره، وضعیت جسمانی بیمار را ارزیابی می‌کند تا بتواند بهترین روش را برای کاهش وزن بیمار خود، به کار بگیرد. همچنین این پزشک عمل اسلیو معده، توانایی استفاده از تکنیک‌های مختلف پزشکی و انواع تکنولوژی‌ها را دارا است.

دکتر داوود نریمان زاده

دکتر داوود نریمان زاده جراحی اسلیو معده را با روش‌های مختلف و با ظرافت بسیار زیادی در کمترین زمان حدود 50 دقیقه انجام می‌دهد. همچنین دکتر نریمان زاده تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا عمل با کمترین میزان درد و سریع‌ترین حالت ممکن انجام شود.

لیست بهترین کلینیک های جراحی اسلیو معده

انجام عمل اسلیو معده، در بهترین کلینیک از اهمیت زیادی برخوردار است؛ زیرا رخ‌دادن تنها یک اشتباه، می‌تواند خسارات زیان باری را برای شما به وجود بیاورد. پس در انتخاب کلینیک، بهتر است مجوز فعالیت، پروانه طبابت پزشکان و متخصصینی که در آن مجموعه مشغول به کار هستند و نظرات مراجعان و بیماران قبلی کلینیک را مورد بررسی قرار دهید. در ادامه برای کمک به شما لیستی از بهترین کلینیک‌های لاغری در تهران را جمع آوری کردیم تا راحت‌تر بتوانید کلینیک مورد نظرتان را انتخاب نمایید.

 

کلینیک دکتر آذرپیکان در بیمارستان عرفان

قاعدتا هر زمان صحبت از بهترین کلینیک جراحی اسلیو معده باشد، تیم دکتر آذرپیکان در بیمارستان عرفان اولین موردی هستند که معرفی می شوند. بی اغراق می توان گفت دکتر آذرپیکان به عنوان بهترین جراح اسلیو معده، رزومه ای بی نظیر از جراحی های اسلیو موفق در پرونده کاری خود دارند. به این منظور در صورتیکه دنبال پزشک متخصص برای اسلیو معده با بهترین نتیجه، بالاترین بازدهی، کمترین درد و عوارض و پایین ترین هزینه هستید با تماس به شماره های درج شده یا مراجعه حضوری به آدرس زیر با تیم دکتر آذرپیکان در رابطه با انجام عمل اسلیو معده و شرایط آن در ارتباط باشید.

  • ۰۲۱۲۸۴۲۱۹۴۲
  • ۰۹۱۲۰۵۷۱۳۳۵

آدرس مطب: تهران. سعادت آباد، بین چهار راه سرو و بلوار شهرداری، خیابان ریاضی بخشایش، کلینیک بیمارستان عرفان

 

کلینیک لاغری سیب سبز

در کلینیک لاغری سیب سبز، بهترین روش‌های لاغری از جمله اسلیو معده، با بهترین کیفیت انجام می‌گیرد. همچنین با استفاده از دستگاه آنالیز تمام بدن و روش‌های کاملاً علمی، زیر نظر فوق‌ تخصص عمل اسلیو معده اقدام به آنالیز بافت‌های چربی و عضلات بدن می‌کند.

 

کلینیک اسلیو بیوتی

کلینیک اسلیو بیوتی با چندین سال تجربه در امر خدمات زیبایی و تناسب اندام از طریق دستگاه‌های به روز و پیشرفته به بیماران برای لاغری و زیبایی، کمک می‌کند و همچنین متخصصان این کلینیک انواع برنامه‌های غذایی و رژیم‌های مختلف را مطابق با درخواست شما، تنظیم می‌کنند تا با پیروی از این برنامه‌ها  بتوانید از طریق روش‌های اصولی و در سریع‌تر زمان ممکن به وزن ایده آل خود برسید.

 

کلینیک لاغری ایرانیان

کلینیک لاغری ایرانیان در زمینه لاغری، 24 سال تجربه درخشان دارد و خدمات ارائه شده توسط این کلینیک مطابق با استاندارهای روز جهان است. متخصصین و پرسنل این کلینیک از مهارت و دانش کافی برخوردار هستند و این کلینیک را به یکی از برندهای درخشان در زمینه کلینیک تبدیل کرده اند. این کلینیک، دارای مجوز و تاییدیه از سوی وزارت بهذاشت بوده و همچنین از پیشرفته ترین دستگاه های زیبایی روز دنیا  برخوردار است.

 

مزایا و معایب عمل اسلیو معده از نظر متخصص اسلیو معده

با بررسی مزایا و معایب اسلیو معده، می‌توان برای افرادی که قصد انجام این جراحی را دارند، اطلاعات کاملی ارائه داد تا بتوانند، تصمیم بهتری برای بهبود وضعیت سلامتی و کاهش وزن خود بگیرند. هر نوع جراحی برای چاقی یا کاهش وزن مزایا و معایب خود را دارد و با توجه به، اهمیت مهمی که جراحی اسلیو معده‌ برای افراد مبتلا به چاقی دارد، مهم است که با پزشک خود درمورد انواع روش‌های رفع چاقی مشورت کنید؛ تا پزشک با توجه به وضعیت جسمانی شما، بهترین روش را به شما معرفی کند. در ادامه نیز لیستی از مزایا و معایب جراحی اسلیو معده آماده کردیم تا بتوانید اطلاعات بیشتری در مورد این روش جراحی، به دست آورید.

مزایا عمل اسلیو معده

برخی از مزایای عمل اسلیو معده شامل موارد زیر است:

  • معده کوچک شده شما می‌تواند به عملکرد عادی خود ادامه دهد؛ فقط مقدار کمتری غذا را در خود جای خواهد داد. به همین دلیل با کاهش اندازه معده، میزان مواد غذایی مصرفی شما محدود می‌گردد و در نتیجه مصرف کالری کمتر و کاهش وزن را به دنبال دارد.
  • در این عمل جراحی، بخش بالای معده شما که از طریق آن هورمون‌های تحریک اشتها یا گرلین تولید می‌گردد، حذف شده و به همین علت اشتهای شما کاهش میابد.
  • پس از این عمل اسلیو معده، اسید کمتری در معده شما ترشح می‌گردد؛ در نتیجه احتمال زخم معده کاهش می‌یابد.
  • پس از انجام این عمل توسط پزشک عمل اسلیو معده، بر خلاف دیگر روش‌های کاهش وزن به روی روده عملی انجام نشده و دست نخورده باقی می‌ماند. به همین دلیل خطر کمبودهای تغذیه‌ای وجود نداشته و در نهایت احتمال انسداد روده، کم خونی، پوکی استخوان، کمبود پروتئین و ویتامین کاهش پیدا می‌کند.
  • در این عمل هیچ جسم خارجی وارد بدن شما به کار گرفته و نصب نخواهد شد که بتواند باعث انسداد، فرسایش و لغزش شود.
  • سندرم دامپینگ به شرایطی می‌گویند که در آن، غذا به سرعت از معده به روده بزرگ منتقل می‌گردد که پس از مصرف مواد غذایی دارای قند زیاد، فرد دچار حالت تهوع، سرگیجه، اسهال و استفراغ می‌شود. در عمل اسلیو معده احتمال ابتلا به سندرم دامپینگ بسیار کم است.
  • از دیگر مزایای این عمل، بهبود بیماری‌های مرتبط با چاقی مانند: دیابت نوع دو، فشار خون بالا، کلسترول بالا و غیره می‌باشد.

معایب عمل اسلیو معده

در این بخش به بررسی برخی از معایب احتمالی عمل اسلیو معده می‌پردازیم:

  • در این جراحی بخشی از معده شما، توسط پزشک عمل اسلیو معده، برداشته می‌شود و قابل برگشت نیست.
  • سرعت کاهش وزن در این روش پایین‌تر است؛ زیرا بدن هنوز می‌تواند غذاهای دارای کربوهیدرات و چربی بالا را تحمل کند.
  • عدم ابتلا به سندرم دامپینگ از یک سو مزایا و از سوی دیگر معایب، محسوب می‌شود. به این علت که می‌تواند به کند شدن فرایند کاهش وزن کمک کند.
  • برای انجام این عمل از سوزن‌زنی معده، استفاده می‌شود که می‌تواند، منجر به نشت اسید معده و مشکلات دیگر شود.
  • ممکن است، تمامی شرکت‌های بیمه عمل اسلیو معده را پوشش ندهند یا شرایط خاصی برای پوشش دادن آن، داشته باشند که شامل همه بیماران نشود.

عمل اسلیو معده چیست؟

عمل اسلیو معده یا گاسترکتومی، یک نوع جراحی لاغری است که به منظور کاهش وزن انجام می‌شود. در این جراحی، یک قسمت از معده بریده شده و حذف می‌گردد؛ در واقع معده به دو قسمت بزرگ و کوچک که به آن کیسه نیز می‌گویند، تقسیم می‌شود. در این جراحی، معده بزرگ بریده شده و از بین می‌رود و سپس قسمتی از روده کوچک به معده کوچک وصل می‌شود، به‌طوری‌که غذا از معده مستقیماً به این قسمت از روده، منتقل شود و بخشی از روده بزرگ از غذا بهره‌مند نمی‌شود که این مورد به کاهش جذب کالری کمک می‌کند. این جراحی باعث ایجاد تغییرات، در سیگنال‌های هورمونی بدن می‌شود که به کنترل احساس گرسنگی و سیری و نیز به تنظیم مقدار گلوکز موجود در خون، کمک می‌کند.

بیش از یک میلیارد از افراد بزرگسال، دارای اضافه وزن و چاقی هستند. آمار مرگ و میر ناشی از سرطان نشان می‌دهد که از هر 7 مرد و از هر 5 زن یک نفر دچار چاقی بوده و معمولاً این افراد، کیفیت زندگی پایین‌تری دارند و در معرض مرگ و میر هستند. انجام اسلیو گاسترکتومی، توسط دکتر عمل اسلیو معده برای رفع چاقی محبوبیت زیادی به دست آورده است و ثابت کرده که یک روش موفق در دستیابی به کاهش وزن قابل توجه در مدت زمان کوتاه است. برخی از اثرات این عمل جراحی، شامل: کاهش وزن، فشار خون، سکته مغزی و سرطان و همچنین بهبود قابل‌توجه بیماری‌های مرتبط با چاقی، از جمله: دیابت نوع 2 (T2D)، کبد چرب، بیماری‌های قلبی عروقی و همچنین بیماری‌های غیر مرتبط با چاقی مانند: نقرس، مشکلات اسکلتی عضلانی، اختلالات تخمدان و بی اختیاری ادرار می‌شود. از شایع‌ترین عوارض اسلیو گاسترکتومی می‌توان به خونریزی، کمبود مواد مغذی و نشت مواد داخل معده اشاره کرد.

معرفی دکتر آذرپیکان فوق تخصص عمل اسلیو معده

دکتر علی رضا آذر پیکان با داشتن رزومه عالی، بهترین گزینه برای جراحی چاقی و عمل اسلیو معده هستند. دکتر علی رضا آذر پیکان دارای سابقه انجام بیش از 3000 جراحی موفق، فلوشیپ فوق تخصصی جراحی سرطان از دانشگاه تهران، عضو رسمی جامعه کلوپروکتولوژی اروپا، عضو انجمن جهانی جراحی چاقی، فلوشیپ فوق تخصصی لاپاراسکوپی پیشرفته، کلورکتال و جراحی چاقی از دانشگاه تهران می‌باشند. نظرات مراجعین قبلی دکتر آذرپیکان همواره درباره درمان خود همواره مثبت بوده؛ زیرا ایشان به طور مرتب وضعیت جسمانی بیماران خود را قبل از عمل و بعد از آن چک می‌کنند تا از سلامت کامل آن‌ها مطمئن شوند. با مراجعه به ایشان، می‌توانید عملی موفق را پشت سر بگذرانید؛ به طوری که کمترین عوارض احتمالی گریبان گیر شما شود.

چگونه بهترین فوق تخصص عمل اسلیو معده را در تهران پیدا کنم؟

از طریق پرس جو از افرادی که تجربه این عمل را داشته‌اند، جست و جو در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی می‌توانید پزشک مورد نظرتان را پیدا کنید.

 

آیا پزشک عمل اسلیو معده بیمه قبول می‌کند؟

اگر BMI شما بالاتر از 40 باشد، بیمارستان‌های دولتی بیمه شما را برای انجام این جراحی قبول خواهند کرد و هزینه عمل شما کاهش پیدا می‌کند.

 

بهترین کلینیک لاغری تهران چه ویژگی‌هایی را دارا است؟

مجوز دکتر عمل اسلیو معده و پروانه‌ها در کلینیک لاغری، تیم پزشکی مجرب، تجهیزات و فناوری به‌روز و پیشرفته، امکانات بالا و قیمت معقول و منصفانه از مواردی است که یک کلینیک خوب جراحی اسلیو معده در تهران باید دارا باشد.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Reddit

فلوشیپ فوق تخصصی جراحی چاقی و سرطان از دانشگاه تهران

دکتر سید علیرضا آذرپیکان فلوشیپ فوق تخصصی جراحی سرطان و لاپاراسکوپی پیشرفته و جراحی چاقی از دانشگاه تهران،رتبه برتر بورد تخصصی و نفر اول آزمون فلوشیپ جراحی سرطان

دکتر آذرپیگان جراح چاقی

دکتر سید علیرضا آذرپیکان

تماس مستقیم با دکتر: 09120571335

فلوشیپ فوق تخصصی جراحی سرطان،لاپاراسکوپی پیشرفته و جراحی چاقی از دانشگاه تهران

رتبه برتر بورد تخصصی نفر اول آزمون فلوشیپ جراحی سرطان

لیست مقالات مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *