جستجو کردن
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
logo
دکتر آذرپیگان جراح چاقی

دکتر سید علیرضا آذرپیکان

تماس مستقیم با دکتر: 09120571335

فلوشیپ فوق تخصصی جراحی چاقی از دانشگاه تهران، لاپاراسکوپی پیشرفته و جراحی سرطان

نظرات کسانی که عمل اسلیو معده انجام داده اند!

تحقیق درباره نظرات کسانی که عمل اسلیو انجام داده اند و تجربیاتی که داشته اند، برای شما که این عمل را به عنوان یک گزینه در ذهن خود دارید، بسیار می تواند کمک کننده باشد. چرا که می توانید به خوبی درباره مزایا، معایب و تجربه زندگی بعد از عمل اسلیو معده و ... اطلاعات کسب کنید. در این مقاله، سعی کرده ایم گزیده ای از تجربیات کسانی که عمل اسلیو انجام داده اند را با شما در میان بگذاریم. همراه باشید.
نظرات کسانی که عمل اسلیو معده انجام داده اند

یکی از عمل های چاقی، عمل جراحی اسلیو معده است. در این عمل جراحی چاقی، بخش بزرگی از معده برداشته می شود و بخش باقی مانده معده به شکل لوله ای باریک در می آید. اگر شما هم قرار است به زودی عمل اسلیو معده انجام دهید، شایسته است با نظرات کسانی که عمل اسلیو معده انجام داده اند، بیشتر آشنا شوید.

در این نوشتار پیام های متنی بیماران و نظرات کسانی که عمل اسلیو معده منتشر شده است اما چنانچه علاقه مند به دیدن ویدیو و صوت رضایت بیماران و تجربه عمل اسلیو معده هستید حتما از مقاله زیر دیدن فرمایید تا احساس تولدی دوباره را در چهره و صدای مراجعه کنندگان عزیز ببینید:

ویدیو تجربه کسانی که عمل اسلیو معده انجام داده اند

مشاوره چاقی دکتر آذرپیکان در واتساپ

نظرات کسانی که عمل اسلیو معده انجام داده اند، چیست؟

بیشتر کسانی که عمل اسلیو معده انجام داده اند ظرف یک سال نخست بعد از این عمل، به اندازه 70 درصد از اضافه وزن خود لاغر شده اند. وزن بیشتر این افراد در سال دوم بعد از عمل اسلیو معده تقریبا ثابت باقی می ماند. عوامل زیر در میزان کاهش وزن این افراد دخالت دارند:

  • پیگیری پزشکی منظم و مداوم با پزشک
  • رعایت رژیم غذایی و
  • تغییر سبک زندگی مانند تحرک و ورزش

نظرات و تجریبات درباره عمل اسلیو معده

شاید پرسش شما از کسانی که این عمل را انجام داده اند چنین باشد:

آیا از عمل اسلیو معده راضی هستید؟

دیدگاه یک

روز عمل جراحی وزن من در حدود 140 کیلوگرم بود. طی 20 سالی که عمر کرده بودم اصلا زندگی آن چیزی نبود که انتظارش را داشتم. انگار با عمل اسلیو معده دوباره متولد شدم. خوشبختانه عمل جراحی من هیچ عارضه ای نداشت. تا امروز حدود 67 کیلوگرم لاغر شده ام و کلی سایزم کوچک شده است. دوباره به زندگی برگشته ام.

مقاله پیشنهادی:  تفاوت اسلیو معده و بای پس معده

دیدگاه دو

دو ماه پیش عمل اسلیو معده انجام دادم. در دو ماه حدود 23 کیلوگرم وزن کم کردم. باور کردنی نیست که این عمل چقدر زندگی من را تغییر داده است. بعد از عمل اسلیو معده تغییرات زیر در زندگی من پدید آمده است:

  • آپنه خواب یا توقف گذرای تنفس حین خواب رخت بر بسته است. وقتی بیدار می شوم کاملا سرحال هستم و اصلا مانند قبل احساس خستگی نمی کنم.
  • توانایی انجام هر کاری را دارم. دیگر کارهای روزانه را با شک و تردید در برنامه خودم نمی نویسم بلکه مطمئن هستم می توانم آنها را انجام دهم.
  • در محل کارم هم بهتر شده ام. رئیسم هم این بهبود در کارم را احساس کرده است و در پی ارتقای پست من است.
  • به عنوان یک زن، اعتماد به نفس زیادی پیدا کرده ام. وقتی می خواهم کسی را در بغل بگیرم، دیگر خجالت نمی کشم.

دیدگاه سه

کار من طوری است که باید لباس مخصوص در محل کار بپوشم. برای تعیین سایز لباس کار به محلی که معرفی کرده بودند رفتم. فروشنده سایزم را از من پرسید. گفتم نمی دانم چون بعد از عمل هیچ لباس تازه ای نخریده بودم. فروشنده گفت به نظر او سایزم ایکس لارژ است. در دلم خندیدم اما به رویِ او نیاوردم. من همیشه لباس هایم 4 ایکس لارژ یا 3 ایکس لارژ بوده است. مطمئن بودم سایز ایکس لارژ برایم کوچک است. در کمال شگفتی، سایز ایکس لارژ اندازه ام بود. اشک از گوشه چشمانم سرازیر شده بود.

نظر بیماران بعد از عمل اسلیو معده درباره مزایای سلامتی آن

عمل اسلیو معده علاوه بر لاغری، مزایای دیگری هم برای سلامتی فرد دارد. بعد از عمل اسلیو معده، کنترل بسیاری از بیماری ها راحت تر می شود یا به طور کامل درمان می شود. هر چه میزان لاغری بیشتر باشد، فواید سلامتی ناشی از عمل اسلیو بیشتر خواهد بود.

مقاله پیشنهادی:  فواید جراحی چاقی چیست

نظر بیماران بعد از عمل اسلیو معده

تجربیات کسانی که عمل اسلیو معده انجام داده اند

در زیر چند نمونه از نظرات کسانی که عمل اسلیو انجام داده اند را در مورد مزایای سلامتی آن می خوانید.

دیدگاه یک

کاهش وزن من مسیر زندگی ام را به طور کامل تغییر داد. به راحتی همراه دیگران بیرون می روم و وقت بیشتری را با خانواده و دوستان خود می گذرانم. الآن به راحتی همپای نوه هایم می دوم و اصلا احساس خستگی نمی کنم. کیفیت خوابم بسیار بهتر شده است.

دیدگاه دو

من 102 کیلوگرم بودم. اضافه وزن باعث شده بود به فشار خون بالا، کلسترول بالا، و دیابت مرزی دچار بشوم. با وجود مصرف داروهای ضد فشار خون و ضد چربی خون سلامتی من وضعیت وخیمی داشت. بسیار افسرده بودم. از خودم بدم می آمد. شش سال این حالت را تحمل کردم. در نهایت تصمیم گرفتم عمل چاقی انجام بدهم. لباس های من سایز دو ایکس لارج بودند اما اکنون لباس های سایز کوچک می پوشم. انجام عمل اسلیو معده درست ترین تصمیمی بود که در زندگی خود گرفته ام. دیگر هیچ دارویی نه برای فشار خون بالا، نه برای چربی خون مصرف نمی کنم. قند خونم هم دیگر در حد طبیعی است. کاش شش سال زودتر عمل اسلیو معده انجام داده بودم.

درنهایت، آیا عمل اسلیو خوبه؟

تصمیم گیری درباره انجام این عمل، به سادگی نیست! چرا که در کنار تجریبات مثبت بعد از اسلیو، افرادی هم بوده اند که بعد از جراحی دچار پشیمانی شده اند! (حتما مقاله «پشیمانی بعد از عمل اسلیو معده» را مطالعه کنید.)

مقاله پیشنهادی:  مقایسه مزایا و معایب لاپاراسکوپی با جراحی باز

به همین دلیل توصیه می کنیم تمامی مقالاتی که در وبسایت ما درباره عمل اسلیو وجود دارد را به دقت مطالعه کنید و در نهایت برای دریافت مشاوره با کلینیک ما تماس بگیرید.

دکتر سید علیرضا آذر پیکان دانش آموخته رشته فوق تخصصی انکو سرجری و لاپاروسکوپی پیشرفته از دانشگاه تهران آماده پذیرش و درمان بیماران مبتلا به چاقی هستند. خواهشمند است برای دریافت اطلاعات بیشتر یا تعیین وقت قبلی با شماره تلفن های کلینیک ایشان واقع در تهران تماس حاصل بفرمایید.

جراح فلوشیپ فوق تخصصی چاقی دکتر آذرپیکان 

دکتر علیرضا آذرپیکان فلوشیپ فوق تخصصی جراحی سرطان و لاپاراسکوپی پیشرفته، جراح چاقی از دانشگاه تهران،رتبه برتر بورد تخصصی و نفر اول آزمون فلوشیپ جراحی سرطان برای دیدن 

ویدیو جراحی چاقی دکتر آذرپیکان به این سایت مراجعه کنید

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Reddit

فلوشیپ فوق تخصصی جراحی چاقی و سرطان از دانشگاه تهران

دکتر سید علیرضا آذرپیکان فلوشیپ فوق تخصصی جراحی سرطان و لاپاراسکوپی پیشرفته و جراحی چاقی از دانشگاه تهران،رتبه برتر بورد تخصصی و نفر اول آزمون فلوشیپ جراحی سرطان

دکتر آذرپیگان جراح چاقی

دکتر سید علیرضا آذرپیکان

تماس مستقیم با دکتر: 09120571335

فلوشیپ فوق تخصصی جراحی سرطان،لاپاراسکوپی پیشرفته و جراحی چاقی از دانشگاه تهران

رتبه برتر بورد تخصصی نفر اول آزمون فلوشیپ جراحی سرطان

لیست مقالات مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *