جستجو کردن
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
logo
دکتر آذرپیگان جراح چاقی

دکتر سید علیرضا آذرپیکان

تماس مستقیم با دکتر: 09120571335

فلوشیپ فوق تخصصی جراحی چاقی از دانشگاه تهران، لاپاراسکوپی پیشرفته و جراحی سرطان

هزینه عمل اسلیو معده در بیمارستان عرفان

اگر به دنبال قیمت و هزینه عمل اسلیو معده در بیمارستان عرفان سعادت آباد هستید، این مقاله برای شماست! در این مقاله به بررسی ریز هزینه های عمل جراحی اسلیو، از جمله هزینه بستری، ابزار و وسایل موردنیاز، دستمزد پزشک و ... می پردازیم. تمامی هزینه ها برای سال 1402 می باشد. ما هزینه ها را با محاسبه بیمه تکمیلی و همچنین به صورت آزاد لیست کرده ایم. کافیست تا انتهای مقاله را بخوانید.
هزینه عمل اسلیو معده در بیمارستان عرفان

هزینه عمل اسلیو معده در بیمارستان عرفان

مشاوره آنلاین با پزشک در واتساپ 09120571335

چاقی، موضوعی که ممکن است خودمان درگیرش باشیم یا حداقل شخصی را بشناسیم که با این بیماری دست و پنجه نرم می‌کنند، بسیاری از افراد انواع رژیم غذایی، ورزش‌های مختلف و … را امتحان کرده اند اما نتوانستن وزن خود را کاهش دهند و بعد از مشورت با پزشک متخصص و فوق تخصص تصمیم میگیرند تا با انواع روش‌های جراحی از جمله عمل اسلیو معده، عمل بای پس معده و … به وزن مناسب خود دست پیدا کنند.

شاید یکی از اولین دغدغه آن‌ها محاسبه و برآورد هزینه کامل این جراحی است، اگر شما هم می‌خواهید بدانید جراحی چاقی چقدر هزینه دارد، این مقاله مخصوص شما است در این مقاله در مورد هزینه عمل اسلیو معده در بیمارستان عرفان با قیمت های دقیق و واقعی سال 1402 صحبت می کنیم.

مشاوره چاقی دکتر آذرپیکان در واتساپ

هزینه جراحی چاقی در سال ۱۴۰۲

اگر لاغری در لیست هدف‌های سال ۱۴۰۲ شما است، خبر خوشی برایتان دارم، شما در ادامه این مقاله می‌توانید برآورد اولیه‌ و به نسبت دقیقی از جراحی چاقی‌ای که در پیش دارید، بدست آورید و با ذهن بازتر بتوانید پروسه بای ‌پس معده، اسلیو معده و دیگر جراحی‌های چاقی را طی کنید، باید با مشورت پزشک متخصص روش مناسب خود را انتخاب کنیم. از این لحظه برآورد هزینه عمل اسلیو معده کاهش وزن در اولویت قرار می‌گیرد.

هزینه‌ جراحی چاقی به دو دسته تقسیم می‌شود. هزینه‌های بیمارستان، هزینه عمل که شامل دستمزد پزشک متخصص، آزمایشات پیش از عمل، هزینه تجهیزات بکار رفته در عمل و … است.

با توجه به اینکه تکنیک‌ بکاررفته در جراحی چاقی، تعرفه بستری در بیمارستان‌ های مختلف، دستمزد پزشکان، پیچیدگی‌های عمل و … در هزینه جراحی چاقی موثر است، هزینه عمل لاغری در سال ۱۴۰۲ به صورت میانگین چیزی حدود ۵۳ تا ۵۸ میلیون است در ادامه لیست هزینه ها آورده شده است.

درخواست مشاوره تخصصی و استعلام قیمت

جهت مشاوره تخصصی با دکتر سید علیرضا آذرپیکان فلوشیپ جراحی چاقی و جراحی سرطان فرم زیر را تکمیل نمایید

آیا بیمه هزینه عمل اسلیو معده را می پردازد؟

بیمه های درمانی و مکمل تنها زمانی هزینه جراحی را پرداخت می کنند که شاخص توده بدنی یا BMI افراد بالای ۴۰ باشد. قبل از اقدام برای جراحی چاقی حتما تعهدات بیمه پایه و بیمه تکمیلی خود را بررسی کنید تا بتوانید برآورد دقیقی از هزینه جراحی داشته باشید.

مقاله پیشنهادی:  لاغری با روش جراحی لاپاراسکوپی

عمل اسلیو با بیمه

تعرفه جراحی چاقی بیمارستان عرفان در سال ۱۴۰۲

برای اینکه درباره هزینه جراحی چاقی در سال ۱۴۰۲ مطلع شوید، تعرفه هزینه عمل جراحی چاقی در بیمارستان عرفان در سال ۱۴۰۲ را محاسبه کردیم.

اتاق دو تخته ۲،۴۵۱،۰۰۰ تومان
بستری در ICU ۶،۳۰۰،۰۰۰ تومان
همراه بیمار ۳۵۰،۰۰۰ تومان
مشاوره قلب و بیهوشی قبل عمل ۷۲۰،۰۰۰ تومان
هزینه اتاق عمل ۴،۴۵۵،۰۰۰ تومان
حق العمل متخصص بیهوشی ۱،۰۰۰،۰۰۰ تومان
حق العمل جراح ۵،۵۰۰،۰۰۰ تومان
داروهای مصرفی در اتاق عمل ۱،۵۰۰،۰۰۰ تومان
آزمایشگاه و رادیولوژی ۸۰۰،۰۰۰ تومان
داروها و اقلام مصرفی داخل بخش و خدمات پرستاری ۱،۶۰۰،۰۰۰ تومان
نوار قلب ۵۳،۰۰۰ تومان
هزینه وسایل جراحی ۳۰،۰۰۰،۰۰۰ تومان

هزینه عمل اسلیو معده در بیمارستان عرفان با بیمه

در این بخش به بررسی هزینه عمل اسلیو معده با بیمه تکمیلی، با بیمه تامین اجتماعی و به صورت آزاد خواهیم پرداخت.

هزینه عمل اسلیو معده در سال 1402

قیمت عمل اسلیو معده در بیمارستان عرفان به صورت آزاد

در حال حاضر هزینه عمل جراحی به صورت آزاد (هزینه عمل اسلیو بدون بیمه تکمیلی) بسته به تعداد وسایل مصرفی و در صورت بستری در بخش عادی دو تخته حدود ۵۳ میلیون تومان است و در صورت بستری در آی سی یو حدود ۵۸ میلیون تومان خواهد بود.

هزینه عمل اسلیو معده در بیمارستان عرفان با بیمه تکمیلی

در صورت طرف قراداد بودن بیمارستان عرفان با بیمه شما هزینه کل حدود ۳۶ میلیون  تومان خواهد بود (حدود ۳۰ میلیون تومان پول وسایل وحدود ۶ تومان هزینه بستری و جراحی). که البته بسته به مقدار تعهد بیمه تکمیلی شما می توانید بخشی یا همه این مبلغ  ۳۰ میلیون تومان (پول وسایل)  را مجدد پس از جراحی، از بیمه تون پس  بگیرید و ۷ میلیون هم میتوانید از بیمه تامین اجتماعی جدای از بیمه تکمیلیتون بگیرید.

بیمه تکمیلی چقدر از هزینه عمل اسلیو را می دهد؟

همانطور که ذکر شده پوشش بیمه تکمیلی بسته به مقدار تعهد بیمه تکمیلی شما دارد که چقدر از هزینه شما را پوشش دهد. اگر تمایل دارید درمورد هزینه عمل اسلیو معده با بیمه تکمیلی بیشتر بدانید پیشنهاد می کنم بر روی متن لینک داده شده کلیک کنید.

مقاله پیشنهادی:  دلایل اسهال پس از عمل جراحی اسلیو معده

هزینه عمل اسلیو معده با بیمه تامین اجتماعی در بیمارستان عرفان سعادت آباد

درصورتی که فقط بیمه تامین اجتماعی دارید می توانید آزاد عمل بشوید و بعد از عمل حدود ۷ میلیون تومان از هزینه را  از بیمه تامین اجتماعی پس بگیرید.

در صورتی که بیمه تکمیلی شما با بیمارستان قرارداد نداشته باشد میتوانید آزاد عمل بشوید و پس از جراحی هزینه جراحی خود را از بیمه تکمیلی و حدود ۷ میلیون تومان را از بیمه تامین اجتماعی پس بگیرید.

متغیرهای زیادی از جمله نوع منگنه معده(استپلر)، هزینه آزمایشات و مشاوره قبل از عمل و … در هزینه عمل اسلیو معده وجود دارد که در هزینه نهایی تاثیرگذار است اما با توجه به جدول بالا، هزینه جراحی اسلیو معده در سال 1402 حدود 45 میلیون تومان برآورد می شود.

هشدار!

یادتان باشد، اگر بیمارستان با بیمه شما قرارداد نداشته باشد در ابتدا خود شما باید  هزینه عمل اسلیو معده را پرداخت کنید اما قبل از عمل از بیمارستان بخواهید تا مدارک مورد نیاز  بیمه پایه و یا بیمه تکمیلی شما را با مهر و امضای رسمی در اختیارتان بگذارند. پس از ترخیص باید به سراغ پیگیری جهت پرداخت و ارایه مدارک به بیمه بروید.

هزینه عمل اسلیو معده رایگان

بطورکلی 4 عاملی که بر هزینه جراحی اسلیو معده موثر است، عبارت است از: نوع پوشش بیمه، دستمزد جراح و تیم جراحی و لاپارسکوپی پیشرفته، هزینه تجهیزات مورد استفاده در حین عمل جراحی و هزینه های بستری در بیمارستان.

حال که درباره عوامل موثر بر جراحی چاقی آشنا شدید و قیمت جراحی اسلیو معده در بیمارستان عرفان را مشاهد کردید، می تواند بطور حدودی هزینه جراحی خود را محاسبه کنید و با خیال راحت در انتظار نبرد آخر خود با چاقی باشید و خودتان را آماده کاهش وزن، تناسب اندام و سلامتی کنید.

درخواست مشاوره تخصصی و استعلام هزینه

جهت مشاوره تخصصی با دکتر سید علیرضا آذرپیکان فلوشیپ جراحی چاقی و جراحی سرطان فرم زیر را تکمیل نمایید

مبارزه هر روزه ۲۹ میلیون ایرانی با چاقی

۲۹ میلیون ایرانی دچار اضافه وزن هستند، ممکن است شما هم در این ۲۹ میلیون قرار بگیرید و یا شاید یکی را از نزدیک می‌شناسید که هر روز رژیم‌های سخت می‌گیرند و ورزش می‌کنند تا بدنی سالم و بدون اضافه وزن داشته باشند.

مقاله پیشنهادی:  واقعیت های لاغری شکم و پهلو در 3 روز

بیماری چاقی اما اضافه وزن شدید است و ممکن است بخاطر ژنتیک یا مشکلات دیگری باشد و فرد با رعایت رژیم غذایی و انجام ورزش‌های روتین نتواند این بیماری را شکست دهد و به توصیه پزشک متخصص روش‌های جراحی چاقی را انتخاب می‌کند تا با چاقی خداحافظی کند.

تصمیم به جراحی تنها اولین قدم است و بعد از آن، هزینه‌های جراحی و برآورد قیمت آن به دغدغه اول تبدیل می‌شود و در کنار استرس جراحی، قیمت‌های خدمات مختلف در فرآیند جراحی جراحی نکته مهمی است.

نگاهی گذرا به 2 روش پرطرفدار جراحی چاقی

جراحی لاغری روش‌هایی است که سبب ایجاد تغییر در بافت‌ها و اندام‌های بدن مانند معده، روده و سایر اندام‌های دستگاه گوارش می‌شود، در این روش باید  شاخص توده بدنی شما بالاتر از ۴۰ باشد و از روش‌هایی چون رژیم غذایی و ورزش نتیجه نگرفته باشید تا دکتر متخصص مجوز جراحی چاقی را برای شما صادر کند. اسلیو معده و بای‌پس معده از پرطرفدارترین جراحی‌های چاقی است که به علت عوارض پایین و اثرگذاری بالا انتخاب اول افراد برای کاهش وزن است.

2 روش پرطرفدار جراحی چاقی

اسلیو معده

عمل اسلیو معده با لاپاراسکوپی انجام می‌شود و قسمتی از حجم معده در آن برداشته می‌شود. این جراحی به‌وسیله لاپاراسکوپ و بدون ایجاد جراحات زیاد انجام می‌شود که جراح با ایجاد چند برش روی شکم و با کمک دوربین کوچک(لاپاراسکوپ) قسمتی از حجم معده را برش داده و خارج می کند. بعد از جراحی اسلیو معده زودتر و بعد از مصرف مقدار کمی غذا، احساس سیری می کنید.

بای‌پس معده

عمل بای پس معده یکی دیگر از روش‌های جراحی لاغری است که به‌وسیله لاپاراسکوپی پیشرفته انجام می‌شود. این روش بیش از 20 سال قدمت دارد. در این روش جراح قسمت بالای معده را برش زده و کیسه‌ای کوچک در آن قسمت ایجاد کرده و این کیسه را به روده کوچک متصل می‌کند تا غذا معده را دور بزند ( بای پس کند) و به‌صورت مستقیم وارد روده شود.

دریافت دقیق هزینه جراحی چاقی

برای دریافت مشاوره آنلاین قبل از جراحی و دریافت هزینه های جدید می توانید به صفحه اینستاگرام دکتر آذرپیکان مراجعه نمایید حال که به پاسخ سوال مهم هزینه عمل اسلیو معده پی بردید در ادامه کمی با مشکل چاقی در ایران و روش های جراحی چاقی بیشتر آشنا شوید.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Reddit

فلوشیپ فوق تخصصی جراحی چاقی و سرطان از دانشگاه تهران

دکتر سید علیرضا آذرپیکان فلوشیپ فوق تخصصی جراحی سرطان و لاپاراسکوپی پیشرفته و جراحی چاقی از دانشگاه تهران،رتبه برتر بورد تخصصی و نفر اول آزمون فلوشیپ جراحی سرطان

دکتر آذرپیگان جراح چاقی

دکتر سید علیرضا آذرپیکان

تماس مستقیم با دکتر: 09120571335

فلوشیپ فوق تخصصی جراحی سرطان،لاپاراسکوپی پیشرفته و جراحی چاقی از دانشگاه تهران

رتبه برتر بورد تخصصی نفر اول آزمون فلوشیپ جراحی سرطان

لیست مقالات مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *